ازترکیب عناصر هر یک ازاین ابعاد ، حیطه های سیاست گذاری و برنامه ریزی متعدد وپیچیده ای پدید می آید که بسیاری از آنها درهر کشور خاص ، دارای اهمیت است . برنامه ریزی ، مرحله پس از تدوین سیاست گذاری و به منظور اجرای سیاست گذاری ها وخط مشی ها ست . برنامه ریزی ارتباطی به مفهوم وسیع خود ، شامل موارد زیر است .

-        توسعه زیر بنای انتشار اطلاعات

-        تعیین چارچوب قانونی وسازمانی نظام های ارتباطی

-    تاسیس وبهره برداری از رسانه های ارتباطی وفراهم آوردن امکانات مشارکت عمومی و وجود بازخورد

-        نهایتا ایجاد سازمان های حرفه ای وآموزش پرسنل ونیروی انسانی

فایل را از لینک زیر دانلود کنید.

سیاستگذاری وبرنامه ریزی رسانه ها