سیاست گذاری وبرنامه ریزی رسانه ها
ازترکیب عناصر هر یک ازاین ابعاد ، حیطه های سیاست گذاری و برنامه ریزی متعدد وپیچیده ای پدید می آید که بسیاری از آنها درهر کشور خاص ، دارای اهمیت است . برنامه ریزی ، مرحله پس از تدوین سیاست گذاری و به منظور اجرای سیاست گذاری ها وخط مشی ها ست . برنامه ریزی ارتباطی به مفهوم وسیع خود ، شامل موارد زیر است .
- توسعه زیر بنای انتشار اطلاعات
- تعیین چارچوب قانونی وسازمانی نظام های ارتباطی
- تاسیس وبهره برداری از رسانه های ارتباطی وفراهم آوردن امکانات مشارکت عمومی و وجود بازخورد
- نهایتا ایجاد سازمان های حرفه ای وآموزش پرسنل ونیروی انسانی
فایل را از لینک زیر دانلود کنید.
+ نوشته شده در دوشنبه دوازدهم تیر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۹ ق.ظ توسط رضا دمیرچلی
|