روش الف ب پ ت ث را مدام به کار بگیرید.
قبل از شروع کارها هر چقدر فکر بیشتری روی برنامه ریزی و اولویت بندی کارها بگذارید ، کارهای مهم تری خواهید کرد و زمانی که کاری را شروع کردید سریع تر آن را به پایان خواهید رساند. هر چقدر کاری برای شما مهم تر و با ارزش تر باشد برای غلبه بر تنبلی و دست به کار شدن انگیزه بیشتری خواهید داشت.روش الف ب پ ت ث یک تکنیک قوی برای اولویت بندی است که می توانید هر روز از آن استفاده کنید این تکنیک آنقدر ساده و موثر است که استفاده از آن به خودی خود می تواند شما را به یکی از کارآمدترین و موثرترین افراد در حوزه کاری تان تبدیل کند.کارایی این تکنیک در سادگی آن نهفته است روش آن به این ترتیب است:
برای شروع کار باید لیستی از تمام کارهایی که باید در روز آینده انجام دهید تهیه کنید. روی کاغذ فکر کنید.
آنگاه قبل از آنکه شروع به کار کنید کنار هر یک از مواردی که در لیست خود نوشته اید یکی از حروف الف ب پ یا ث را بنویسید.
![]()
![]()




